Miksi LinkedIn on tärkeä sosiaalisen median kanava vuonna 2018?

LinkedIn 2018

1. Liiketoiminnan puskaradio
2. Ammatillinen keskustelu käydään LinkedInissä
3. Tehokas tapa tavoittaa asiakkaat
4. Laaja verkosto ja tietopankki
5. Kattavasti tietoa toimialastasi
6. Paras ammatillinen verkostoitumiskanava
7. Asiakkaasi ovat helposti tavoittettavissa
8. Tehokas asiakas -ja kilpailijaseuranta
9. LinkedIn-profiilisi on myös yrityksesi mainos
10. Mahdollisuus erottua kilpailijoistasi

Tutustu suosittuun LinkedIn-koulutukseemme: www.envisio.fi/linkedin-koulutus

#LinkedIn #LinkedIn-mainonta #LinkedIn-myynti #Työntekijälähettilyys #Henkilöbrändäys #Asiantuntijuus #Ammatillinenverkkonäkyvyys #Sosiaalinenmyynti #Rohkeus #Aitous


Rami SalomaaKirjoittaja Rami Salomaa on digitaalisen markkinoinnin kouluttaja, joka on tehnyt sosiaalisen median markkinointia ensimmäisten joukossa Suomessa. Rami on vastannut lukuisten yritysten markkinoinnista ja sisällöntuotannosta erityisesti asiakasviestinnän ja myynnin näkökulmasta. Hän on syventynyt LinkedInin juuri yrityksille tuomiin mahdollisuuksiin.