”Kartoita, suunnittele ja toimi. Digimarkkinoinnin asiantuntemusta Ramilta löytyy rautalanka-malliin väännettynä. Konsultaatio ei jää vain pintapuoliseksi vaan siirtyy konkreettiseksi ja systemaattiseksi toiminnaksi.”
– Johannes Setänen, markkinointipäällikkö, VMP Group
”Ramin vetämä LinkedIn workshop oli tiimimme mielestä inspiroiva. Tärkeintä antia oli julkaisemiseen rohkaisu niin jokaiselle henkilökohtaisesti kuin yrityksenkin nimissä. Saimme vinkkejä siitä mikä julkaisuissa toimii ja sitä myötä itsevarmuutta postausten tekoon. Rami on niin valoisa ja mutkaton persoona, että workshopissa tuli myös naurettua paljon ja aika meni kuin siivillä.”
– Katriina Halme, markkinointipäällikkö, Kauppakeskus Kaari
Rami koulutti alkuvuonna DB Schenkerin myyntiorganisaatiolle LinkedIniä myynnin näkökulmasta katsottuna. Ensin hän teki meille räätälöidyn vakuuttavan LinkedIn-opasvideon, jonka avulla parantelimme profiilejamme ja tutustuimme tarkemmin LinkedIn-maailmaan. Sen jälkeen Rami piti käytännönläheisen koulutuksen antaen työkaluja myyntityöhön sekä vinkkejä verkostojen hallintaan. Rami teki koulutuksesta selkeän ja mielenkiintoisen paketin, iso kiitos siitä! Jälkikäteen on ollut myös mukava huomata, että moni käyttää LinkedIniä aiempaa rohkeammin eli koulutus täytti hienosti sille asetetut tavoitteet.
– Jonna Stenberg, Marketing Manager, Schenker Oy
Rami is a creative digital marketing expert with great people skills. He is a hard-working team player who knows how to identify and solve customer’s problems. Rami comes up with practical solutions that are easy to understand and adapt. He always maintains good relations with co-workers and clients and never refuses when you ask him for help!
– Krister Ahlberg, International Trade Center, United Nations
”Erittäin hyvin rakennettu koulutus, jossa on kattavasti ajateltu sekä kokeneita Linkedin käyttäjiä kuin myös ensiprofiilin tekijöitä sen maksimaaliseen hyödyntämiseen. Koulutusosiot ovat selkeitä ja ne etenevät loogisesti. Käyttäjä pääsee helposti liikkumaan osioiden välillä ja palaamaan takaisin itseään koskeviin osioihin. Suosittelen koulutusta kaikille uusille ja kokeneille LinkedIn käyttäjille.”
Joni Hakkarainen, Myynti- ja markkinointijohtaja, Sunborn Group
Rami kävi viime keväänä avaamassa Steveco Oy:n myyntijengille ja esimiehille LinkedInin ja muun sosiaalisen median saloja. Ramin tapa kouluttaa on elävä, helposti ymmärrettävä ja mukaansa tempaava. Kukaan koulutetuistamme ei voi enää väittää, ettei tiedä tai ymmärrä aiheesta mitään. Jopa ajatus ”Ei somessa ainakaan ahtauspalveluja myydä” alkoi himmetä.
Kun etsitte sopivaa henkilöä opastamaan henkilöstöä LinkedInin ja muiden kanavien maailmaan, suosittelen lämpimästi Ramia siihen tehtävään.
– Elina Harjama, Information manager at Steveco Oy
Kiitos Rami.”
– Tiina Talvensaari / Suomen Ekoyrittäjät ry
Osallistuin Ramin sosiaalisen median markkinointivalmennuksiin ja molemmissa valmennuksissa Rami kävi hyvin läpi ajatusta miten on järkevää tehdä tuottavaa ja pitkäkestoista markkinointia Facebookissa ja Instagramissa. Oli hienoa, että kävit läpi kohta kohdalta miten kampanjat ihan oikeasti tehdään näihin kanaviin ja mitä kannattaa ottaa huomioon. Sain paljon ideoita ja pikku niksejä miten kampanjoihin saadaan jatkuvuutta. Kaikista hienointa on, että pystyt ammattitaidollasi ja pitkällä työkokemuksellasi soveltamaan opetustasi alaan kuin alaan siten, että erilaiset asiakkaasi ymmärsivät mistä on kysymys. Kiitos! Suosittelen Ramin valmennuksia lämpimästi muillekin.
Matti Heikkilä, Technology Director at MetGen
”Kiitos Ramille erittäin selkeästä koulutuksesta ja erinomaisista vinkeistä. Omasta profiilistani löytyi paljon parannettavaa. Suosittelen Menestyvä LinkedIn -verkkokoulutusta kaikille, jotka haluavat laittaa profiilinsa kerralla kuntoon ja oppia hyödyntämään kattavasti LinkedInin ominaisuuksia.”
Juhana Helmenkalastaja, Suomen paras vähittäiskaupan myynti- ja asiakaspalveluvalmentaja, Helmenkalastaja Oy
– Tiia Norppa-Ruotsalo /TiCom
”Ramin rautainen ammattitaito ja osaaminen sosiaalisen median saralla välittyy videolla erinomaisesti. Rami on mestari sopeuttamaan viestinsä kuulijakunnalle sopivaksi ja tämän videon erittäin helposti seurattava rakenne on antaa katsojalle mahdollisuuden tasostaan riippuen valikoida hänelle itselleen sopivat osiot. Suosittelen sekä videota että Ramia kouluttajana.”
Jon Uotila, Manager, Business Operations Europe, Driveco Oy
”Ramin verkkokurssi sopii sekä LinkedIn aloittelijalle että kokeneelle käyttäjälle. Profiilin luonti käydään läpi yksityiskohtaisesti. Samalla kuitenkin saat myös hyödyllisiä vinkkejä jo käytössä olevan profiilin hiomiseen. LinkedIn on nykypäivänä erittäin tärkeä väline kaikille työikäisille, joten suosittelen kurssia teille jokaiselle.”
Joonas Nevala, Kenttäpäällikkö, Brändit-yksikkö, Raisio-konserni
”Joko sinun LinkedIn -profiilisi on All-star -tasoa? Ramin ohjeiden avulla onnistut varmasti! Videolla selkeät ja yksityiskohtaiset ohjeet oman profiilin luomiseen sekä hyviä vinkkejä LinkedInin hyötykäyttöön. Suosittelen!”
Minna Kolehmainen, Digital Marketing Professional, Jujupaja Oy
”Erittäin hyödyllinen verkkokurssi profiilin luomiseen sekä päivittämiseen/kehittämiseen. Kertoo ja opastaa ymmärrettävästi ja yksityiskohtaisesti kohta kohdalta olennaiset asiat. Suosittelen lämpimästi!”
Karoliina Forss, Nordics Marketing Manager, M-Files Corporation
– Tomi Flink, Legal Counsel, Senate Properties
”Menestyvä Facebook-koulutus oli hyvä. Kouluttajat ammattitaitoisia. Hyvin aikataulutettu. Osallistujat saatiin hyvin osallistumaan. Suosittelen koulutusta.”
– Hannu Paananen, Vähälä Logistics
”Superhyvä Facebook-koulutus! Paljon uusia ideoita markkinointiin ja myyntiin.”
– Noora Nurmi, Benders Suomi Oy
”Hyvä, tiivistetty paketti Facebook-viestinnästä!”
– Heikki Lahti, Arita Airport
”Yksi parhaista koulutuksista missä olen käynyt! Mielestäni markkinoinnista ja mainonnasta Facebookissa sai hyvän kokonaiskuvan jo yhden päivän aikana. Vaikka Fb:tä käyttäisi vapaa-aikana oli loistava saada sekä käytännön että teorian esimerkkejä siitä miten hyödyntää välinettä työn parissa. Päivästä syntyi myös hyvä kokonaisuus digitaalista strategiaa ajatellen – esimerkiksi kotisivujen tärkeys tuli selväksi, ja miten aina miettiä käyttäjien seuraavaa askelta.”
– Andrea Borenius, Knorring Oy Ab
MUUTAMIA ASIAKKAITAMME

